* 22:21

Kategori: <3

När jag kom till stallet så stog redan Dina inne så jag stoppade henne i vattenspiltan så jag kunde mocka och de, sedan fick hon lite mat medans ja gjorde annat :)
när vid tp 6 så tänkte ja gå en promenad men det var så mörkt och lerigt så jag kollade om ridhuset var ledigt...
och de var de också så jag gick med henne där ett tag...
stoppade även grimskafftet runt hennes hals så hon gick själv bakom mej hela tiden, kunde även springa och hon sprang efter, duktig tjej! :)
när ja var klar gick ja o kolla när nån skulle löshoppa sina hästar, och då så ser ja Jennifer ;p
hon och nåra var där och löshoppa :)
kommer nåra bilder från idag ! :)



puss! :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    FYFAN BÖRJA GRINA NÄR JAG SÅG BILDERNA SÅG EXAKT UT SOM ROLLO TP :'(((((( <33333

    2010-11-03 | 00:46:21
    Bloggadress: http://aalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: