äntligen !

Kategori: <3

Nu är bloggen igång, headern fixad av min snälla 4männing eller hur det nu stavas x)

Igår blev det iallafall stadsö disco med Jennike och Jennifer, det var lite folk men vi hade ändå jävlig skojj! :)
dom stängde en timme tidigare för att det var så lite folk men jag hade ändå kunnat vara där en timme till och dampat (a)<3
när vi kom hem till Jennifer så åt jag och jennike pizza, jennifer ville inte ha..
Jag och jennike somna vid 5-6 på morgonen medans jennifer somna nån timme innan, hehe (a)
såklart väcker jennike med också tp vid 8 på morgonen för att hon skulle te stallet och jag skulle låsa dörren efter hon, jag gick tillbaka och la mej o sov till tp 1-2 då mamma ringer och jennifers föreldrar kmr hem :)
annars idag så har jag varit istallet, gick en promenad med Dina, övade på att hon skulle vara uppmärksam på mej mer, så när ja stannade så skulle hon stanna, när jag spang skulle hon springa ovs..


puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: