* less

Kategori: <3

jag blir fett less på folk som är anonyma som kommenterar och inte våga skriva sitt namn för dom är så jävla fega när dom skriver dumma saker.. Dom vågar inte stå för att det var dom. MOGET.
jag bryr mig egentligen inte vad folk tycker om mig..utan jag är mig själv och kommer alltid vara, ingen kan ändra på mig.
Anonym om * hjälp..:
jag läste på FB att de ska vara Alla Hjärtans Dag disco... Ska det inte vara rött då?
om du skall ha de dära så kan du ju lika gärna gå NAKEN ju!!!, ASSÅ kan ju bara SÄGA att du är ju typ bara 12år och klär dig så där! var fan haru för föräldrar egentligen, inga kanske...???

svar; jag kanske inte hittade nå rött eller kanske inte har nå. Jag har fan ett linne under om du inte visste det. Jag är inte dum och går utan linne under och bara med bh. -.-
och jag är inte 12 om du inte har fattat de...
vafan ska du börja skriva om mina föräldrar, öm jag har fan föräldrar o dom läser mig blogg.
moget säger jag bara att skriva anonym

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: