* dålig upptatering

Kategori: <3

eftersom jag inte bloggade igår ikväll så tar jag nog och bloggar om det nu. slutade klockan tre igår, tog bussen te stan för skulle möta hanna sundqvist men då hade hon skickat ett sms att hon skulle komma vid 5 för hon var tvungen hem. gick o kollade på jackor me jennifer o Hanna. sedan drog hanna för hon skulle iväg tp. Sen drog Jennifer hem, gick o snackade i telefon med jennike,damir och david. ahaha! sedan så mötte jag Hanna och då gick vi te tasty, käkade där. Ringde sedan Kevin o gick o mötte han för Hanna skulle hem. sedan träffade jag reneé på smedjan, den tönten hade slut batteri i telefonen, drf svarade hon inte när jag ringde henne. Sedan fick man ett sms av hanna sundqvist att hon inte kunde komma för sista bussen gick klockan 7. så de blev bara jag,reneé,damir o jennike som drog te hockeyn. träffade ganska många där.
OCH JÄVLA AIK VANNN!! FYFAN! tog bussen hem sen, tp ja, hmm.. jennike,reneé och damir fattar.
SKA FAN TA ETT RIKTIGT SNACK MED DEN LILLA ******.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: